Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca jesienną ofertę programową internetowej aplikacji telewizyjnej Ipla (należącej do Cyfrowego Polsatu). Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Alien F/X, PHD Media Direction i Carat Polska.
W reklamach pokazywane są ujęcia z najważniejszych produkcji z jesiennej ramówki Telewizji Polsat: programów „Rinke za kratami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Nasz nowy dom”, „Top Chef”, „Hell’s Kitchen” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” oraz seriali „Skazane”, „Przyjaciółki”, „Zdrady”, „Trudne sprawy” i „Poznaj swoje prawa!”. Kampania podkreśla, że w Ipli te produkcje można oglądać legalnie w dowolnym czasie na wybranych urządzeniach z dostępem do internetu.
W lipcu br. serwis Ipla.tv miał 900,3 tys. użytkowników, 11,71 mln odsłon oraz dwie godziny i 25:06 minuty średniego czasu korzystania przez użytkownika, a aplikacja Ipla - 519,5 tys. użytkowników i 2,07 mln uruchomionych programów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja reklamowa jest prowadzona od początku września w telewizji (kanały Grupy Polsat) oraz internecie (m.in. serwisy Interii i wyszukiwarki). Potrwa kilka tygodni.
Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, produkcją - dom produkcyjny TFP, a postprodukcją - studio Alien F/X. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Seriale i programy z jesiennej ramówki Polsatu w kampanii Ipli (wideo)