SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.

Polsat Media uzasadnia, że rozpoczęcie sprzedaży reklam w Ipli w modelu programatycznym to naturalny krok w obliczu silnie rosnącego zainteresowania automatyzacją zakupów i redukowaniem kosztów dotarcia kampanii reklamowych w internecie.

- Od dłuższego czasu prowadzimy testy sprzedaży w modelu programatycznym. Testowe kampanie zakończyły się sukcesem, w związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić ten model jako uzupełnienie naszej klasycznej oferty - opisuje Wojciech Niesiobędzki, client service director w Polsat Media odpowiedzialny za wdrożenie modelu programmatic

Szczegółowe warunki sprzedaży w modelu programatycznym będą ustalane indywidualnie z reklamodawcami i domami mediowymi.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. wszystkie strony i aplikacje internetowej Grupy Cyfrowy Polsat zanotowały 10,02 mln realnych użytkowników i 175,8 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
WTF?
0 0
odpowiedź
User
Mario
Co do samej ipli, to jest fajny kontent. Praktycznie wszystko to, co warto w Polsacie cyfrowym zobaczyć.
0 0
odpowiedź
User
Adam
Ale njus można się uśmiać. Było trzeba czekać kolejne 2 lata, mistrzowie innowacji.
0 0
odpowiedź