SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN wiosną bez kolejnej edycji show „Drag Me Out”

Telewizja TVN wiosną pokaże drugiej edycji programu „Czas na show. Drag Mr Out”, w którym celebryci wcielali się w role drag queens - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowym sezonie nie będzie dla niego miejsca w ramówce, ale stacja nie wyklucza powrotu formatu na antenę w przyszłości. 

fot. TVN/Bartosz Krupa fot. TVN/Bartosz Krupa

W nowym sezonie TVN postawił wprowadzić do ramówki reaktywowany program „You Can Dance – po prostu tańcz!" Kontynuowana będzie yeż emisja „Kuchennych rewolucji”, będą nowe edycje „MasterChef Nastolatki”, „Mam talent!” czy „The Traitors. Zdrajcy”. Dlatego dla „Drag Me Out” zabraknie na antenie TVN już miejsca. – Ramówka nie jest z gumy – mówi nam osoba ze stacji Co nie znaczy, że format wróci  - TVN chciałby go bowiem kontynuować w przyszłości.

Jaka była formuła „Drag Me Out”? W programie chodziło o to, że celebryci łączyli się w pary z performerkami dragu, by rywalizować o stworzenie najlepszych transformacji i występów scenicznych Uczestnikami pierwszej edycji programu byli Tomasz Karolak, Michał Mikołajczak, Tadeusz Mikołajczak, Kamil Szymczak, Marcin Łopucki i Dariusz Zdrójkowski. Każdy z nich dostał do pomocy swoją mentorkę – zawodową performerkę dragu, które uczyły ich sztuki spektakularnego makijażu oraz kreacji stroju scenicznego, a następnie pokazywały, jak skupić na sobie wzrok publiczności.

CZYTAJ TEŻ: TVN planuje kolejne darmowe stacje, Canal+ żadnych

W ich gronie znalazły się najbardziej rozpoznawalne i popularne performerki dragu: Himera, Gąsiu, Shady Lady, Ciotka Offka, Adelon i Twoja Stara. Występy uczestników oceniało trzyosobowe jury: Andrzej Seweryn, Michał Szpak oraz Anna Mucha. Show prowadziła Mery Spolsky, która będzie jurorką w „You Can Dance".

Średnia widownia "Czas na show. Drag Mr Out”, nadawanego wiosną ub.r., wyniosła 534 tys. osób. Przełożyło się to na 5,24 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,67 proc. w grupie 16-49 i 5,68 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Show oparty był na formacie "Drag Me Out”, który miał swoje wersje w Danii i Norwegii - w tym drugim kraju emitowała go stacja rozrywkowa TVNorge, należąca do Warner Bros. Discovery. Za produkcję wykonawczą odpowiadała firma Endemol Shine Polska. 
 

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: TVN wiosną bez kolejnej edycji show „Drag Me Out”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bogdan
Krótko i na temat - szkoda!
2 3
odpowiedź
User
KierownikPlanu
:((( tej format czymś sie wyróżniał od innych przynajmniej, ale miejmy nadzieje, ze jeszcze znajdzie sie miejsce dla niego...
1 4
odpowiedź
User
streamerka
A żadna platforma streamingowa nie jest zainteresowana? Tam to by pasowało przeciez!
1 2
odpowiedź