SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Okura wraca'

12 kwietnia br. ruszyła nowa promocja w restauracjach KFC pod hasłem "Okura"

Okura to najnowsza oferta sieci restauracji KFC. Jest odpowiedzią na duże zainteresowanie zeszłoroczną promocją pod tym samym hasłem, a także na liczne zapytania klientów po jej zakończeniu. W tym roku dla miłośników dalekowschodniej kuchni przygotowano specjalną propozycję - Okurę Masę. Jest to powiększona porcja znanej już Okury. W jej skład wchodzi podwójna porcja świeżych stripsów, ryżu, warzyw i sosu słodko-kwaśnego (450 g).

  Celem najnowszej promocji jest dalsze urozmaicanie menu restauracji oraz utrzymanie stałego wzrostu sprzedaży. KFC liczy również na przyciągnięcie nowych klientów, którzy będą chcieli spróbować nietypowego dania inspirowanego kuchnią dalekiego wschodu.

Na czas trwania promocji Okura restauracje KFC zmieniły swój charakter. Pojawiły się nowe elementy wystroju wnętrz, w tym stylizowane dalekowschodnie lampiony podwieszane pod sufitem. Kasjerzy są przebrani w japońskie kimona.

Promocję Okura wesprze kampania telewizyjna, która rozpocznie się 19 kwietnia br. i potrwa 5 tygodni. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w stacjach Polsat, TV4 i TVN7.

Dodatkowo przygotowano nowe materiały POS (bannery, ulotki, wkładki do menu, plakaty i placematy) umieszczone za zewnątrz i wewnątrz lokali.

Koncepcję nowej kampanii promocyjnej KFC opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Red8. Obie firmy należą do Nova Communication Group.

Azjatycka oferta Okura będzie ważna do 30 maja 2005 r.

Dołącz do dyskusji: 'Okura wraca'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl