SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuchnia Vikinga nowym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Firma cateringowa Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Brand jest sponsorem reprezentacji, a także sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.

Kuchnia Vikinga w ramach współpracy z PZPN została Oficjalnym Sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące.

Zobacz: Piłkarska reprezentacja Polski ma nowego partnera

Polscy piłkarze mają nowego sponsora

Firma zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi 7-minutową ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych.

– Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej – komentuje Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. 

Firma w ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski oraz Piasta Gliwice.

Dołącz do dyskusji: Kuchnia Vikinga nowym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andyyy
Jestem w szoku że cateringi pudełkowe są aż tak popularne u nas że te firmy są w stanie być sponsorem w tak poważnej i drogiej branży. Oni aż taką kasę robią na tym biznesie?!
odpowiedź
User
cai_lun
Jestem w szoku że cateringi pudełkowe są aż tak popularne u nas że te firmy są w stanie być sponsorem w tak poważnej i drogiej branży. Oni aż taką kasę robią na tym biznesie?!

rachunek zysków i strat za okres od 10 maja 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r., który
wykazuje zysk netto w kwocie 9 469 237,83 zł (słownie: dziewięć milionów czterysta
sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście trzydzieści siedem złotych i 83/100
odpowiedź
User
Emerytka
Wyjątkowo podłe żarcie
Niech dają kasę, ale nie karmią
odpowiedź