SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBC wyprzedało cały czas reklamowy przy Super Bowl, 7,1 mln dol za spot

Telewizja NBC poinformowała, że nie ma już wolnych miejsc reklamowych przy transmisji finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego NFL Super Bowl 2022. Ostatnio za 30 -sek. spot trzeba było zapłacić 7,1 mln dolarów. Najwięcej jest reklam z branż motoryzacyjnej, technologicznej i turystycznej.

Super Bowl pozostaje największym wydarzeniem zarówno sportowym, jak i reklamowym na rynku amerykańskim. Tegoroczny Super Bowl LVI będzie transmitowany w telewizji NBC ze stadionu SoFi w Los Angeles, w niedzielę 13 lutego.

Już kilka miesięcy temu informowano, że większość czasu reklamowego przy transmisji została wyprzedana mimo rekordowej ceny za 30-sek. spot w kwocie 6,5 mln dolarów.

Teraz podano, że czas reklamowy przy tegorocznym Super Bowl został wyprzedany w całości, a ostatnio za pół minuty reklamy trzeba było zapłacić nawet 7,1 mln dolarów (w ub.r. stacja CBS wyceniła go na 5,6 mln dolarów).

Wyprzedane są wszystkie zasoby reklamowe na antenie NBC, Telemundo i na wszystkich platformach cyfrowych, w tym na Peacock. Firma podała, że tylko kilka miejsc przed meczem pozostaje otwartych do sprzedaży.

NBCUniversal twierdzi, że każdy reklamodawca NBC Television Network, który wykupił czas reklamowy przy Super Bowl będzie miał okazję po raz pierwszy zobaczyć transmisję telewizyjną NBCU Telemundo Super Bowl, a także na NBC Sports Streaming, w tym Peacock.

W sumie sprzedano ok. 70 spotów reklamowych – mniej więcej tyle samo, co w poprzednich latach.

W porównaniu do roku ubiegłego rosnące kategorie reklamodawców przy finale obejmują motoryzację, technologię, rozrywkę, podróże oraz zdrowie.

W tym roku ponad trzydziestu nowych reklamodawców zawarło umowy na emisję reklam przy Super Bowl – większość z nich pochodzi z branży motoryzacyjnej, technologicznej i turystycznej. Nowi reklamodawcy stanowią 40 proc. wszystkich reklamodawców przy transmisji finału rozgrywek.

W lutym 2021 r. w przypadku „Super Bowl LIV” CBS doświadczyło gwałtownego 9-procentowego spadku liczby widzów w tradycyjnej telewizji - do 91,6 mln widzów. Był to najgorszy wynik w historii Super Bowl od 2006 r.

Dołącz do dyskusji: NBC wyprzedało cały czas reklamowy przy Super Bowl, 7,1 mln dol za spot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl