McCann Poland dla marki Kérastase
Grupa L’Oréal wybrała agencję McCann Poland do obsługi komunikacyjnej marki Kérastase, jednej z najbardziej luksusowych marek w kategorii pielęgnacji włosów.
Agencja McCann skoncentruje się na tworzeniu kampanii, które odpowiadają na unikalne potrzeby polskich klientów.
- Zespół McCann doskonale zrozumiał wartości naszej marki oraz oczekiwania wymagających, polskich konsumentów. Zaproponowana strategia wyróżniła się głęboką analizą lokalnego rynku oraz kreatywnym podejściem, które łączy elegancję i innowacyjność z precyzją w komunikacji. Wierzymy, że wspólnie stworzymy projekty, które nie tylko zainspirują naszych klientów, ale również wzmocnią pozycję Kérastase jako lidera rynku profesjonalnej pielęgnacji włosów – powiedziała Magdalena Staniek, Kérastase Poland & Baltics.
W ramach współpracy z Kérastase, agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych, obejmujących zarówno kanały online, jak i offline. Skupi się również na adaptacji globalnych kampanii Kérastase do lokalnych realiów, zachowując spójność z globalnym wizerunkiem marki.
- Wygrana w przetargu to dla nas ogromne wyróżnienie i motywacja do działania. Praca z tak prestiżową marką jak Kérastase to nie tylko przywilej, ale także wyzwanie, które podejmujemy z pełnym zaangażowaniem. Nasze doświadczenie w pracy z markami Grupy L’Oréal pozwala nam tworzyć kampanie, które harmonijnie łączą estetykę, skuteczność i innowacyjność. Wierzymy, że wspólna wizja i pasja przełożą się na projekty, które zainspirują rynek i wyznaczą nowe standardy w komunikacji marek premium – powiedziała Ewa Buczny, business unit director, McCann Poland.
Pierwsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane już w styczniu 2025 roku. Kampanie, które będą bazować na wyjątkowych wartościach Kérastase – luksusie i naukowej skuteczności – mają na celu dalsze umacnianie pozycji marki jako lidera na rynku kosmetyków premium w Polsce.
Dołącz do dyskusji: McCann Poland dla marki Kérastase