SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki kosmetycznej Avon. Promuje brand wraz z aktorką Małgorzatą Kożuchowską.

Małgorzata Rozenek-Majdan Małgorzata Rozenek-Majdan

Małgorzata Rozenek-Majdan występuje na okładce wrześniowego katalogu Avonu. Promuje wodę perfumowaną dla kobiet Avon Luminata. O dalszych aktywnościach reklamowych z udziałem ambasadorki firma poinformuje w najbliższym czasie.

- Kosmetyki Avon pamiętam i lubię od zawsze. Pierwsze błyszczyki, które kupowałam jeszcze jako nastolatka, były właśnie od Avon, dlatego darzę tę markę ogromnym sentymentem - mówi Małgorzata Rozenek-Majdan.

To kolejny kontrakt reklamowy Rozenek-Majdan. Gwiazda stacji TVN występowała w reklamach Tesco, Biedronki czy Plusa. Kilak tygodni temu, razem z Hanną Lis i Weroniką Rosati, wzięła udział w akcji społecznej platformy Showmax "Na początku było słowo", walczącej z hejtem w internecie.

Małgorzata Rozenek-Majdan prowadzi w TVN reality show "Projekt Lady", zaś w jesiennej ramówce TVN Style pojawi się jej nowy program "Poczuj się jak Małgosia Rozenek".

Ambasadorzy Avon

W marcu tego roku w kampanii Avon wystąpił prezenter telewizyjny Hubert Urbański. Z kolei do akcji „AvonSięSprawdza” zaangażowano Katarzynę Zielińską, Martę Żmudę-Trzebiatowską i Małgorzatę Kożuchowską. Ta ostatnia od kilku lat pełni funkcję ambasadorki Avon.

Przygotowywaniem kampanii wizerunkowych dla Avon zajmuje się agencja Warsaw Creatives, natomiast reklamy związane z promocjami przygotowuje FCB Bridge2Fun.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Rozenek-Majdan nową ambasadorką Avon

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niemcy
Biorąc pod uwagę ambasadorów dochodzę do wniosku, że Avon w Polsce chce sprzedawać produkty 60-latkom, które chcą się zbotoksować na 30-latki. Coś jak Harley w Stanach. Metoda jak metoda. Gorzej będzie za 20 lat, wtedy trzeba będzie gorączkowo szukać metody dotarcia do młodych.
0 0
odpowiedź
User
Max
Nowa strategia firmy Avon: kosmetyki dla kretynek. Albo to pomysł wyjątkowo durnego marketingu, albo - jeżeli oparty o badania rynku - dowód żenująco niskiego IQ Polek
0 0
odpowiedź
User
chce się Ż...ygac
Chce się Ży...................gac
0 0
odpowiedź