Bójka w Kaufland. Kobieta dostała w twarz za zwrócenie uwagi na brak maseczki?
W Kauflandzie w Lesznie w kolejce do kasy klientka dostała w twarz, prawdopodobnie za to, że zwróciła innemu klientowi uwagę na brak maseczki. Interweniowała policja.
Dziennikarz Tomasz Golonko udostępnił w niedzielę nagranie ze sklepu Kaufland w Lesznie, na którym widać nieprzyjemną sytuację. Między klientami przy kasie dochodzi najpierw do wymiany zdań, następie kobieta dostaje cios pięścią w twarz i upada na ziemię.
Awantura w Kaufland. Powodem brak maseczki?
Opisujące zdarzenie lokalne media sugerują, że mężczyzna mógł uderzyć kobietę za to, że zwróciła mu uwagę na brak maseczki. W sprawie interweniowała policja. Funkcjonariusze zabezpieczyli film z monitoringu, który posłuży jako dowód w sprawie. Teraz zajmie się nią Prokuratura Rejonowa w Lesznie.
Kaufland Leszno. Kobieta zostaje pobita. Ponoć zwróciła facetowi uwagę na brak maseczki. Przerażajace. Przestępcą powinna zająć się prokuratura a personelem sklepu którego pobicie kobiety rozbawiło do łez - kaufland. pic.twitter.com/kcJZ1SDGbP
— tomasz.golonko (@TomaszGolonko) April 18, 2021
Kaufland wyjaśnia sytuację
W przesłanym redakcji Wirtualnemedia.pl w poniedziałek oświadczeniu Kaufland zapewnia, że współpracuje z leszczyńską policją w celu wyjaśnienia okoliczności zdarzenia. Sieć podaje, że jeden z pracowników sieci zaproponował poszkodowanej pomoc i wezwał ochronę.
- Jak udało nam się ustalić do tej pory, materiał pokazujący całe zajście został prawdopodobnie nagrany przez osoby nieupoważnione, które – wbrew obowiązującym procedurom i w sposób bezprawny – uzyskały dostęp do nagrania poprzez współpracownika zewnętrznej firmy świadczącej usługi ochrony na rzecz naszej sieci. Zarówno firma ochroniarska, jak i Kaufland, wyciągną odpowiednie konsekwencje wobec osób, których zachowanie naruszyło standardy obowiązujące w naszych sklepach. W związku z zaistniałym zdarzeniem przypomnieliśmy również menadżerom wszystkich naszych placówek o wiążących w tym względzie procedurach - informuje nas Maja Szewczyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej sieci Kaufland.
- Jest nam bardzo przykro z powodu sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Wszystkich naszych klientów bardzo przepraszamy i zapewniamy, że podejmiemy zdecydowane działania, aby zapobiec podobnym zdarzeniom w przyszłości - zapewnia Wirtualnemedia.pl Maja Szewczyk.
Kaufland ma ponad 224 placówki w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Bójka w Kaufland. Kobieta dostała w twarz za zwrócenie uwagi na brak maseczki?