Kaufland rozwija usługę K-Scan
Sieć sklepów Kaufland rozwija usługę K-Scan. Już w ponad 100 marketach można skanować produkty za pomocą smartfonu.
Kaufland podaje, że usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfonu cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów. W 2023 roku skorzystano z niej prawie milion razy. W tym roku rozwiązanie będzie systematycznie wdrażane w kolejnych sklepach.
Usługa K-Scan została uruchomiona jesienią 2022 roku.
- Od lat stawiamy na innowacyjne technologie, które zwiększają komfort naszych klientów. Usługa K-Scan, kasy samoobsługowe, stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy cyfrowe panele zastępujące zwykłe czytniki cen to rozwiązania, z których konsumenci mogą korzystać już w wielu naszych placówkach.
Możliwość samodzielnego skanowania produktów zyskała ogromną popularność. W 2023 roku nasi klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie milion razy, co stanowi wzrost o prawie pięćdziesiąt procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Te liczby wyraźnie pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i szybkość zakupów z K-Scan – mówi Tomasz Antczak, dyrektor działu procesy sprzedaży w Kaufland Polska.
Na koniec 2023 roku liczba marketów, w których można było skorzystać z mobilnych skanerów wynosiła 45. Dynamiczny rozwój usługi przyczynił się do wdrożenia K-Scan do kolejnych sklepów, podwajając tę liczbę już w pierwszej połowie bieżącego roku. Już wkrótce Kaufland zaimplementuje K-Scan w następnych placówkach.
Dołącz do dyskusji: Kaufland rozwija usługę K-Scan
No ale te korpoteksty ładnie wyglądają. Milion razy... no to policzmy. Kałfland ma 245 sklepów, podzielić na sklep i na ilość dni w roku i jakby nie liczyć to dziennie skorzystało z tej opcji niespełna 14 osób. No hit!