SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4,6 mln widzów meczu Legii Warszawa z Realem Madryt, TVP1 wygrała z konkurencją

Drugi mecz Ligii Mistrzów Legii Warszawa z Realem Madryt oglądało średnio 4,27 mln osób w TVP1 i 359 tys. w Canal+. Publiczna Jedynka w czasie emisji spotkania wygrała walkę o widzów ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Rewanżowy mecz Ligii Mistrzów między Legią Warszawa a Realem Madryt zaczął się w środę, 2 listopada br. o godz. 20.45. W Polsce spotkanie transmitowały dwie stacje: publiczna Jedynka oraz płatny kanał Canal+. Mecz zakończył się remisem 3:3.

Średnia widownia transmisji w TVP1 wyniosła 4,27 mln osób, co przełożyło się na 27,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie Canal+ mecz oglądało dodatkowe 359 tys. osób, co dało tej stacji 2,33 proc. udziału. Zatem łączna widownia spotkania Legia Warszawa-Real Madryt wyniosła 4,63 mln osób (29,81 proc. udziału).

Mecz Legia Warszawa-Real Madryt

Wszyscy 4+

Stacja

Start

Koniec

AMR

SHR %

TVP1

20:40:43

22:37:21

4 268 739

27,48%

Canal+

20:40:09

22:42:36

359 278

2,33%

Średnio:

4 628 017

29,81%

Z kolei pierwszy mecz Legii z Realem (zakończony wygraną hiszpańskiego klubu 5:1) śledziło średnio na obu antenach 4,49 mln osób (4,19 mln w TVP1 i 294 tys. w Canal+). Odbył się on we wtorek 18 października br.

TVP1 w paśmie nadawania meczu Legia Warszawa-Real Madryt wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,71 proc., nadająca w tym czasie „Na dobre i na złe”, „Na sygnale” i początek filmu „Jak ona to robi?”. Trzeci był TVN (7,76 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Azja Express”), a czwarty - Polsat (5,91 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Stacja

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

TVP1 - Mecz Legia Warszawa-Real Madryt

4 268 739

27,48%

TVP2

2 906 012

18,71%

TVN

1 205 792

7,76%

Polsat

917 873

5,91%

Z kolei pierwszy pojedynek polskiego klubu w piłkarskiej Lidze Mistrzów 2016/2017 rozegrany z Borussią Dortmund w środę 14 września br. oglądało 2,84 mln osób w TVP1, co dało tej stacji prawie 20 proc. udziału w rynku. Widownia tego spotkania w Canal+ wyniosła dodatkowe 220 tys. osób (1,5 proc. udziału).

Mecze Ligi Mistrzów w sezonie 2016/2017 pokazują kanały nc+. Wybrane spotkania (w tym wszystkie mecze Legii Warszawa) transmitowane są również w TVP1.

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 10,46 proc.

Dołącz do dyskusji: 4,6 mln widzów meczu Legii Warszawa z Realem Madryt, TVP1 wygrała z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jk
Brawo TVP! Brawo Kurski! :) Tak trzymać :)
0 0
odpowiedź
User
woody woodpecker
Brawo, bo poprzednia ekipa za sport uważała jedynie skoki narciarskie.
0 0
odpowiedź
User
Newsman
Ile meczów LM jeszcze będzie obowiązkowych?
Czy poza meczami TVP ma jakiś pomysł na wygrywanie z konkurencją?
0 0
odpowiedź