Turniej Czterech Skoczni z najdroższymi reklamami w TVN
W opublikowanej na styczeń 2022 roku ofercie reklamowej TVN Media najwyżej wyceniono spoty przy transmisjach z Turnieju Czterech Skoczni - jedna reklama kosztuje 62,8 tys. zł netto.
Biuro Reklamy TVN Media opublikowało cennik reklam na styczeń 2022 roku.
Najdroższa reklama kosztuje 62,8 tys. zł netto (cena bez rabatów i VAT dla spotu 30-sek.). To spot przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich Turniej Czterech Skoczni. TVN podkreśla jednak, że mimo podania ceny za pojedynczy spot bloki reklamowe przy tych transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.
W styczniu w TVN nie ma praktycznie żadnych nowych pozycji w ramówce ani premierowych odcinków większości produkcji.
Za spot przy serialu "Na Wspólnej" trzeba zapłacić 21,3 tys. zł, a przy emitowanym we wtorkowe wieczory serialu "Usta,usta 5" - 16,8 tys. zł.
Reklama przy powtórkowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory kosztuje 28,7 tys. zł, a przy "Milionerach" - 24,2 tys. zł.
Spot przy "Faktach" wyceniono na 40,7 tys. zł w niedziele i 40,2 tys zł w dni robocze. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 35 tys. zł w niedzielny wieczór i 33,9 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 31,2 tys. zł i 29,9 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Turniej Czterech Skoczni z najdroższymi reklamami w TVN