Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców
Ceny reklam w telewizji wPolsce24 poszły w górę nawet o ponad 100 proc. Po rozpoczęciu przez stację emisji naziemnej, na jej antenie ze spotami pojawili się nowi reklamodawcy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Biuro reklamy Polsat Media, które jest brokerem czasu reklamowego w stacji wPolsce24 podało jej cennik na październik. Ceny w nim są nawet o ponad 100 proc. wyższe niż jeszcze we wrześniu.
Najdroższa reklama kosztuje 2,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.), jest emitowana przy wieczornym serwisie informacyjnym “Wiadomości”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za spot przy nadawanej zaraz po nich “Pogodzie” trzeba zapłacić 2,1 tys. zł. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że we wrześniu maksymalna cena za reklamę wynosiła 1 tys. zł.
Spot przy “Gościu Wiadomości” wyceniono na 1,7 tys. zł, a przy programie “Magazyn wPolsce24.pl” - na 1,3 tys. zł. Z kolei reklama przy serwisie informacyjnym w dni powszednie między godz. 10 a 12 kosztuje do 1,5 tys. zł.
Więcej reklam, nowe marki
Telewizja wPolsce24 z początkiem września rozpoczęła nadawanie na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na podstawie koncesji przyznanej w połowie czerwca przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jest dostępna także w wybranych sieciach kablowych i na platformie Polsat Box.
Porównaliśmy liczbę reklam w okresie 1-15 września br. z takim samym okresem 2023 roku. Liczba spotów wyemitowanych na antenie wPolsce24 wzrosła z 10 128 do 11 759, a wpływy reklamowe - z 3,8 mln zł do 4,3 mln zł.
CZYTAJ TEŻ: Nowa prowadząca „Wiadomości” w telewizji wPolsce24
Wśród reklamodawców, którzy teraz pojawili się na antenie stacji (a nie było ich przed rokiem), są m.in. Wawel, Skoda, Vectra, Velobank, Samsung, Słodka Chwila, Valerin, VidaxL.
Kanał wPolsce24 ma ramówce m.in. pasmo poranne, serwisy informacyjne i programy publicystyczne. Jednak flagowa pozycją są emitowane o 19.30 „Wiadomości”. Pierwsze wydanie serwisu poprowadził Michał Adamczyk, a materiały przygotowali m.in. Bartosz Łyżwiński, Żaklina Skowrońska czy Stanisław Pyrzanowski. Pierwsze wydanie wieczornego serwisu wPolsce24.pl obejrzało 142,4 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Udział stacji w czasie emisji “Wiadomości” wyniósł w grupie 4+ wyniósł 1,39 proc., a w grupie 16-59 – 1,23 proc. Emitowany po serwisie „Gość Wiadomości” z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim miał 124 tys. osób, co dało stacji 1,09 proc. w grupie wszystkich widzów.
Średni udział stacji wPolsce24 w pierwszy dzień nadawania, czyli w w poniedziałek 2 września br. wyniósł w grupie 4+ 0,74 proc., co dało jej 21. miejsce wśród wszystkich kanałów w Polsce i siódme wśród kanałów newsowych.
Dołącz do dyskusji: Drożeją spoty w telewizji wPolsce24. Przybywa reklamodawców