SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tanieją reklamy w TV Republika. Kilka tysięcy mniej za spot

W cenniku reklamowym Telewizji Republika obniżono, w porównaniu do września, ceny spotów przy głównych pozycjach programowych stacji. Nawet o kilka tysięcy złotych. 

Biuro reklamy Polsat Media, które jest brokerem reklamowym TV Republika, podało cennik reklamowy tej stacji na październik.

Najwięcej jak zwykle kosztuje reklama przy serwisie informacyjnym “Dzisiaj”. W dni powszednie maksymalna cena to 23,3 tys. zł, zaś w niedziele - 21,8 tys. zł (ceny dla spotów 30-sek., netto, bez rabatów). To sporo taniej niż we wrześniu, kiedy to spot przy tym serwisie kosztował w dni powszednie 25,8 tys. zł.

Przypomnijmy, że we wrześniu wprowadzono do cennika TV Republika znaczne podwyżki stawek - w porównaniu do lipca cena wzrosła o 12 tys. zł.

Za reklamę przy nadawanym zaraz po serwisie programie “Gość Dzisiaj” marketerzy zapłacą 21 tys. zł w dni robocze i 21,8 tys. zł w niedziele (we wrześniu było to odpowiednio 25,2 tys. zł i 25,5 tys. zł). 

Spot przy programie “Miłosz Kłeczek zaprasza” kosztuje 13 tys. zł, przy “Piachem w tryby” - 10,5 tys. zł (16,5 tys. zł we wrześniu), a przy programie “Agora Klarenbacha” - 11,5 tys. zł (12,3 tys. zł).

CZYTAJ TEŻ: Program Bugały i Lewandowskiej hitem TV Republika

Niewykluczone, że obniżka cen reklam na październik ma przyciągnąć reklamodawców do stacji. W lipcu i sierpniu br. spotów reklamowych na antenie TV Republika było średnio o ok. 4 razy mniej niż przed rokiem. W lipcu tego roku - 3741 (w ub.r. 13990), a w sierpniu - 3874 (w ub.r. 13161). 

Mniejsza liczba reklam to wciąż pokłosie bojkotu stacji przez reklamodawców, który był odpowiedzią na ksenofobiczne i rasistowskie wypowiedzi Jana Pietrzaka i Marka Króla na antenie tej stacji na początku roku. Mówili o obozach dla uchodźców i czipowaniu ich jak psy. Część reklamodawców wówczas natychmiast wstrzymała emisję zaplanowanych w TV Republika kampanii, inni przestali się w niej reklam po tym, jak zakończyły się zaplanowane wcześniej kampanie.

W sierpniu TV Republika zajmowała szóste miejsce w rankingu oglądalności - jej udział poszedł w górę o 3354 proc., względem sierpnia ub.r., gdy notowała minimalną widownię. Teraz wyniósł 3,80 proc. Kanał Tomasza Sakiewicza w grudniu ub.r. zyskał wielu nowych widzów po zmianach w TVP Info, a w lipcu br. dodatkowo zwiększył istotnie zasięg naziemny, wchodząc na MUX-8. 

Dołącz do dyskusji: Tanieją reklamy w TV Republika. Kilka tysięcy mniej za spot

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AnNi
Bardzo mnie to cieszy że ceny spadają. Że nie trzeba się bać tych cen, że teraz są coraz mniejsze. Oby tak dalej.
4 10
odpowiedź
User
Konfederacja
Przynajmniej wiadomo kto sie wyswietla w tej stacji dla zwierzat z wodoglowiem. Pozyczki bocian, tanie piwsko i promki w biedronce. Wyborcy pis powinni miec na glowie tatuaz w ksztalcie ch… zeby dalo sie ich odroznic. Z reszta i tak ich widac z daleja :) l
11 13
odpowiedź
User
a jak będą jeszcze tańsze
to wypuszczą serię reklam kliniki aborcyjnej?
3 5
odpowiedź