SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy PR w nowej formule

Ogilvy Group Polska wzbogaciła swój serwis o usługi public relations oraz organizację eventów.

Ogilvy PR kierują: Lidia Cieślak, Dyrektor PR oraz Iza Pałdyna – Event Direktor. Ogilvy PR stanowi nową jakość skierowaną nie tylko do klientów agencji.

„W chwili obecnej Ogilvy PR budują dwie osoby, które są odpowiedzialne za dalsze rekrutacje. Agencja ruszyła 1 czerwca. Na początku strukturę będą tworzyć 4 osoby: Dyrektor PR Lidia Cieślak, Event Dyrektor – Iza Pałdyna, Kreatywny – wsparcie działu eventów, oraz Account Manager, którego zadaniem będzie obsługa klientów. W perspektywie 2 lat liczymy, iż nowa struktura będzie zatrudniać około 20 osób. Dwie prowadzące osoby ściśle ze sobą współpracują oferując wspólnie kompletny produkt.” – mówi Tomek Bałuk, CEO Gruppy 66 Ogilvy. Ogilvy PR to pochodna konsekwentnego budowania i wykorzystywania potencjału agencji. Do tej pory Ogilvy w Polsce nie była gotowa do obsługi PR i nie obsługiwała klientów w pełnym zakresie PR. Teraz usługi Ogilvy Gropup Polska zostaną poszerzone m.in. o media relations, eventy, komunikację wewnętrzną.

Lidia i Iza mają za sobą solidne doświadczenia w uznanych agencjach branży: ComPress, Headlines, Partner of Promotion, Allegro. Pracowały dla czołowych marek, m.in.: TVP S.A., Procter & Gamble, Hugo Boss, TP S.A., Daimler Chrysler, Philips, Henkel, Medicover, Rockwool, Bols, PTK Centertel. Wiedzą, że sama determinacja i wiedza nie wystarczy. „Widziałam wiele świetnych pomysłów, które poległy w realizacji imprezy. Zbudowanie wydarzenia zgodnie z wizją i tak aby zachwyciło publiczność - oto mój cel” - mówi Iza. Lidia natomiast poszukuje ciągle nowych rozwiązań. „Jeśli nie boisz się szukać to inspirację znajdziesz nawet w resorach i żabie, nie możesz jednak tracić celu z oczu. Dopiero połączenie interesów marki z potrzebami mediów i publiczności  buduje efektywność kampanii PR”.

Bałuk ma rękę do ludzi i wygląda na to, że stworzył mix doskonały: „Są energiczne, kreatywne, wiedzą co robią i  potrafią wykorzystać wcześniejsze doświadczenia. Lidia i Iza to nowa formuła, która dopełnia obecna strukturę Ogilvy w Polsce”.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy PR w nowej formule

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl