SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nesvita: moje idealne śniadanie - kontynuacja kampanii płatkówśniadaniowych

Rozpoczęła się emisja nowego spotu kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nowy produkt śniadaniowy Nesvita firmyNestlé Polska.

Adresatami 30-sekundowego spotu są ludzie aktywni zawodowo -zarówno kobiety, jak i mężczyźni.

Film reklamowy, promujący produkt śniadaniowy Nesvita, zostałprzygotowany przez agencję Publicis.

Kampania:
Nesvita Idealne Śniadanie

Klient:
NESTLÉ POLSKA S.A.

Przedstawiciele klienta:
Piotr Górski - Communications and Marketing ServicesDirector,
Dariusz Grela - Business Manager Dairy,
Izabela Wojtczak - Product Group Manager Dairy

Agencja:
Publicis
Client service:
Adam Miecznikowski - Deputy Managing Director
Magda Niechwiej - Account Manager
Magda Jakubiuk - Account Manager

Kreacja:
Iwona Kluszczyńska - Creative Director
Wojciech Dagiel - Creative Director
Joanna Bednarkiewicz - Creative Group Head
Irena Jagielak - Senior Copywriter

Produkcja:
Ola Kowalczyk - Kierownik Działu Produkcji RTV

Dom mediowy:
Mediaedge

Początek kampanii:
03-11-2008

Dołącz do dyskusji: Nesvita: moje idealne śniadanie - kontynuacja kampanii płatkówśniadaniowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl