Nesvita: moje idealne śniadanie - kontynuacja kampanii płatkówśniadaniowych
Rozpoczęła się emisja nowego spotu kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nowy produkt śniadaniowy Nesvita firmyNestlé Polska.
Adresatami 30-sekundowego spotu są ludzie aktywni zawodowo -zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
Film reklamowy, promujący produkt śniadaniowy Nesvita, zostałprzygotowany przez agencję Publicis.
Kampania:
Nesvita Idealne Śniadanie
Klient:
NESTLÉ POLSKA S.A.
Przedstawiciele klienta:
Piotr Górski - Communications and Marketing ServicesDirector,
Dariusz Grela - Business Manager Dairy,
Izabela Wojtczak - Product Group Manager Dairy
Agencja:
Publicis
Client service:
Adam Miecznikowski - Deputy Managing Director
Magda Niechwiej - Account Manager
Magda Jakubiuk - Account Manager
Kreacja:
Iwona Kluszczyńska - Creative Director
Wojciech Dagiel - Creative Director
Joanna Bednarkiewicz - Creative Group Head
Irena Jagielak - Senior Copywriter
Produkcja:
Ola Kowalczyk - Kierownik Działu Produkcji RTV
Dom mediowy:
Mediaedge
Początek kampanii:
03-11-2008
Dołącz do dyskusji: Nesvita: moje idealne śniadanie - kontynuacja kampanii płatkówśniadaniowych