Winiary z konkursem i loterią
Marka Winiary (Nestlé Polska) rozpoczęła loterię „Makaromania” oraz ogólnopolski konkurs „Złap swój smak i wszystko gra!”. Obie akcje organizuje agencja Unique One.
Zgłoszenia do konkursu „Złap swój smak i wszystko gra!” przyjmowane będą od 14 czerwca do 25 lipca 2021 roku i obejmują dania instant Winiary (lista produktów dostępna w regulaminie konkursu).
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Winiary (Dania lub Nudle w kubku Winiary), dokonać prawidłowego zgłoszenia SMS-em pod numerem 70711, w treści wpisując prefiks Winiary, numer ze swojego dowodu zakupu i odpowiedź na pytanie konkursowe "Łapiesz domowe klasyki, czy street smaki?"
W konkursie, jury co tydzień wybiera laureatów nagród tygodniowych: Xbox Series X (2 sztuki), słuchawki dokanałowe JBL (10 sztuk). Konkurs zostanie zakończony wybraniem laureata nagrody głównej w wysokości 5 tysięcy zł na karcie przedpłaconej. Laureata nagrody głównej również wyłania jury. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu, który wspierają działania w social media, a także w prasie w punktach sprzedaży.
Loteria Winiary - zasady
Zgłoszenia do loterii „Makaromania” przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca 2021 roku. Obejmują produkty marki Winiary do makaronu. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt WINIARY biorący udział w loterii (lista produktów promocyjnych dostępna jest w regulaminie loterii), wysłać SMS pod numer 70916, wpisując w treści prefiks Makaromania oraz numer ze swojego dowodu zakupu.
Loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone dowody zakupu.
Do wygrania w loterii jest nagroda dzienna 500 zł (5 x 500 zł). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń, a nagrodą główną jest 50 tyś. złotych.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii, wspierają ją działania reklamowe w telewizji, social media, w aplikacji Blix. Przygotowaniem tagu loteryjnego do spotu zajęła się agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada dom mediowuch UM Thrive.
Dołącz do dyskusji: Winiary z konkursem i loterią