Nesvita w kampanii inspiruje do bardziej uważnego jedzenia
Ruszyła ogólnopolska kampania wprowadzająca na rynek Owsianą Przekąskę Nesvita – nowy produkt w portfolio Nestlé Polska. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” marka inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Przestrzeń, która wygrała przetarg na ten projekt.
Nowy produkt Nesvita nawiązuje do trendu mindfull eating – jest małym daniem w słoiczku na tle szybkich owsiankowych tubek.
– Portfolio marki Nesvita rozszerzyło się o całkowitą nowość na rynku i jest jeszcze bardziej zgodne z aktualnymi trendami konsumenckimi – mówi Katarzyna Grzesiuk, product managerka Nesvita w Nestlé Polska. – Coraz więcej osób, nawet sięgając po przekąskę, zwraca uwagę na jakościowy skład. Produkt z wartościową owsianką w słoiczku odpowiada na te potrzeby, dlatego jest nową mocną pozycją w naszym portfolio.
Kampania realizowana jest w digitalu i w mediach społecznościowych. Do emisji trafił 15-sekundowy i 6-sekundowy spot, przedstawiający Owsianą Przekąskę Nesvita we wszystkich trzech wariantach smakowych: mango-kokos, truskawka-wanilia, figa-siemię lniane. W nieco abstrakcyjny sposób, za pomocą pięknych kłosów owsa, oba video obrazują, że zjedzenie Owsianej Przekąski Nesvita może stać się wyciszającym rytuałem i inspiracją do dalszego działania.
Autorem platformy kreatywnej oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Media Share. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya, a wyreżyserował duet Andiamo. Postprodukcją obrazu zajęło się Chimney.
Dołącz do dyskusji: Nesvita w kampanii inspiruje do bardziej uważnego jedzenia