SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour rozpoczyna współpracę z Uber Eats

Sieć sklepów Carrefour rozpoczyna w Polsce współpracy z Uber Eats, globalną platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z oferty ponad 15 tys. produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce. 

W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour zaoferuje polskim klientom dostawę prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym. 

- Cieszymy się, że współpraca z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są kluczowe dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

- Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu. Cieszymy się, że możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach. Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi — mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.

Carrefour Polska ma obecnie w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych. 

Dołącz do dyskusji: Carrefour rozpoczyna współpracę z Uber Eats

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl