Magda Dobrowolska-Sagan strategy directorem w LemonSkyJWT
Magda Dobrowolska-Sagan objęła funkcję strategy directora w agencji LemonSkyJWT. Ostatnio prowadziła własną firmę Prowokacje Strategiczne, a wcześniej pracowała m.in. w Publicisie.
W LemonSkyJWT Dobrowolska-Sagan wspólnie z Pawłem Jakubowskim, także zajmującym stanowisko strategy directora, będzie zarządzać 5-osobowym zespołem strategii. - Jej kompetencje w budowaniu marek i strategii komunikacji offline świetnie uzupełniają doświadczenie Pawła Jakubowskiego, który specjalizuje się w strategiach internetowych - mówi Magda Surowiec, prezes agencji.
Przypomnijmy, że LemonSkyJWT powstała w marcu br. w efekcie przejęcia Lemon Sky przez JWT Warszawa (więcej na ten temat).
Przez ostatnie lata Magda Dobrowolska-Sagan jako współwłaścicielka firmy strategiczno-trenerskiej Prowokacje Strategiczne prowadziła projekty strategiczne oparte na autorskiej metodzie. Pracowała dla takich klientów jak m.in. DB Schenker, Nutricia, Netia, Getinbank, RWE, LeroyMerlin, Wisła Kraków. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w dziale strategii agencji Publicis, w końcowym okresie pełniąc funkcję strategy and research director. Współtworzyła strategie dla takich firm i marek jak m.in. Nestle Winiary, Nestle Ice Cream, Renault, Sanofi Aventis: No-Spa, Magne B6, Redd's, HP, Coca-Cola.
Ponadto Dobrowolska-Sagan wykłada w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego SAR oraz na prowadzonych przez Uniwersytet Warszawski studiach podyplomowych z psychologii reklamy, których jest również współzałożycielką i dyrektorem merytorycznym. Jako trener i coach prowadzi warsztaty uwalniania kreatywnego potencjału zespołów.
Dołącz do dyskusji: Magda Dobrowolska-Sagan strategy directorem w LemonSkyJWT