Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)
W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do maja ub.r. o 18,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 19,61 proc. i wyniósł 0,61 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,08 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 600 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w maju br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 31,58 proc. do 0,13 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
maj |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,64% |
0,76% |
18,75% |
Polsat Play |
0,51% |
0,61% |
19,61% |
TVN Turbo |
0,49% |
0,51% |
4,08% |
Polsat Cafe |
0,40% |
0,40% |
0,00% |
TLC |
0,37% |
0,37% |
0,00% |
Domo |
0,13% |
0,15% |
15,38% |
Discovery Life |
0,19% |
0,13% |
-31,58% |
Kuchnia+ |
0,10% |
0,10% |
0,00% |
Polsat Food |
0,06% |
0,09% |
50,00% |
Lifetime |
0,01% |
0,07% |
600,00% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,05% |
0,00% |
E!Entertainment |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 13,48 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 17,46 proc. i wyniósł 0,74 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 27,27 proc. do 0,16 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
maj |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,89% |
1,01% |
13,48% |
TVN Turbo |
0,76% |
0,81% |
6,58% |
Polsat Play |
0,63% |
0,74% |
17,46% |
TLC |
0,49% |
0,47% |
-4,08% |
Polsat Cafe |
0,44% |
0,35% |
-20,45% |
Discovery Life |
0,22% |
0,16% |
-27,27% |
Domo |
0,13% |
0,14% |
7,69% |
Kuchnia+ |
0,08% |
0,11% |
37,50% |
Polsat Food |
0,08% |
0,10% |
25,00% |
E!Entertainment |
0,06% |
0,09% |
50,00% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,07% |
40,00% |
Lifetime |
0,01% |
0,05% |
400,00% |
Dołącz do dyskusji: Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)