Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium
We wrześniu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym we wrześniu 2023 roku wyniósł 0,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do września 2022 roku wynik kanału się nie zmienił. Stacja awansowała z drugiej lokaty.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,44 proc. (spadek o 22,81 proc.).
TVP Kobieta na podium
Podium, z udziałem wynoszącym 0,35 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta. Wynik kanału zmniejszył się o 2,78 proc.
Czwarte miejsce zajęło TVN Style, które odnotowało spadek o 8,82 proc. do 0,31 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,04 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Kuchnia - w dół o 30,77 proc. do 0,09 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 8. na 10.
Polsat Play na czele także w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,43 proc., po spadku o 14 proc.
Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem września 2022 roku spadł o 15,22 proc. do 0,39 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 9,52 proc. do 0,38 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał StudioMED TV. Jego udział zwiększył się o 150 proc. do 0,10 proc.
Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał HGTV - było to 53,13 proc. do 0,15 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem wśród kanałów lifestylowych, TVP Kobieta na podium