TVP Sport liderem we wrześniu, Motowizja z największym wzrostem
We wrześniu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Motowizja, a najwięcej straciła stacja Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport we wrześniu 2023 roku wyniósł 1,68 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się o 43,59 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Polsat Sport. Udział stacji poszedł do góry o 37,84 proc. do poziomu 1,53 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,53 proc. Zmniejszył się o 5,36 proc.
Najwięcej zyskała Motowizja, która awansowała z miejsca 15. na 14. Jej udział zwiększył się o 200 proc. do 0,03 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja Extreme Sports - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 14. na 15.
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 25 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) we wrześniu 2023 roku wyniósł 4,93 proc. Względem września 2022 roku wzrost wyniósł 24,81 proc.
TVP Sport na czele także w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce we wrześniu br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 1,41 proc. (wzrost o 25,81 proc.).
Wiceliderem był Polsat Sport (0,88 proc.; + 12,82 proc.). Podium uzupełnia Eurosport 1 (0,31 proc.; bez zmian).
W tym ujęciu również największy wzrost zanotowała Motowizja - o 700 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej straciły tutaj dwie stacje: Eleven Sports 2 i Extreme Sports (33,33 proc. do odpowiednio 0,04 proc. i 0,02 proc.).
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 3,78 proc. (wzrost o 14,89 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem we wrześniu, Motowizja z największym wzrostem