SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w listopadzie, Active Family z największym wzrostem

W listopadzie 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play „Chłopaki do wzięcia 22”; fot. Polsat Play

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do listopada 2022 roku zmalał o 7,02 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,42 proc. (spadek o 14,29 proc.).

TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

Podium, z udziałem wynoszącym 0,32 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z miejsca czwartego. Wynik kanału zmalał o 5,88 proc.

Na czwartą lokatę spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 16,67 proc. do 0,30 proc. To największa strata stacji w zestawieniu - ex aequo z Food Network (w dół o także 16,67 proc. do 0,10 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Active Family, który w zestawieniu awansował z 11. na 7. lokatę. Jego wynik zwiększył się o 62,50 proc. do 0,13 proc.

Polsat Play na czele także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,46 proc., po spadku o 19,30 proc.

Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem listopada 2022 roku wzrósł o 14,29 proc.), która wyprzedziła kanał TVN Style (w dół o 32,65 proc. do 0,33 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj kanał E!Entertainment. Jego udział zwiększył się o 400 proc. do 0,05 proc.

Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Discovery Life - było to 53,85 proc. do 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem wśród kanałów lifestylowych w listopadzie, Active Family z największym wzrostem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Huy grant
O co chodzi z tym active family? Tam codziennie od lat leci to samo
4 0
odpowiedź
User
Brejda
Na Polsat Play tak samo. Polski lajfstajl.
3 0
odpowiedź
User
?
Kilkunastoprocentowy spadek TVN Style, a nikt nie wyciąga żadnych wniosków i ciągle nadaje to samo?
1 0
odpowiedź