W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę
Lidl Polska rusza z nową kampanią wizerunkową, w której na pierwszym miejscu stawia swoich dostawców. Akcję przygotowały GDP i Mindshare.
Lidl Polska rozpoczął nowy rok kampanią skierowaną do polskich dostawców. W spocie telewizyjnym sieć dziękuje za udaną współpracę oraz zachęca klientów do wybierania polskich produktów, co wpłynie pozytywnie na rozwój krajowej gospodarki oraz dostawców, którzy dzięki temu mogą tworzyć nowe miejsca pracy.
Nowa kampania sieci wystartowała na początku stycznia i potrwa trzy tygodnie.
- Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy polscy dostawcy mogą się rozwijać oraz z powodzeniem tworzyć nowe miejsca pracy – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
W grudniu Lidl poświęcił kampanię reklamową swoim pracownikom, którym podziękowano za pracę na co dzień.
We wrześniu 2020 roku w kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” wzięły udział firmy takie jak Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producent jaj Ovovita oraz Spółdzielnia Mleczarska Ryki.
Za produkcję materiałów marketingowych Lidl Polska odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów dom mediowy Havas Media.
Lidl ma ponad 700 sklepów
Do Lidl Polska ma ponad 700 dyskontów. Wiosną ub.r. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.
Dołącz do dyskusji: W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę