„Lekkość każdego dnia” reklamuje Dobrowiankę (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Dobrowianka. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Lekkość każdego dnia”, przygotowały firmy Bates Y&R Denmark, Y&R Poland, MediaCom Warszawa i ATW Communications.
Reklamy Dobrowianki przekonują kobiety, stanowiące grupę docelową marki, że dzięki tej wodzie mogą poczuć się lekko każdego dnia. Przekaz oparty jest na pozytywnych wartościach: witalności, radości i optymizmie.
Kampania obejmuje spot telewizyjny oraz quiz z nagrodami, który wkrótce zostanie udostępniony w serwisie dobrowianka.pl.
Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark, a jego adaptacją na rynek polski zajęła się agencja Young & Rubicam Poland.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast działania public relations prowadzi agencja ATW Communications.
Dołącz do dyskusji: „Lekkość każdego dnia” reklamuje Dobrowiankę (wideo)