SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerris wygrywa przetarg Makro Polska

Agencja Kerris wygrała przetarg na stałą obsługę kanałów social media dla Makro Polska, sieci hurtowni specjalizującej się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego.

Kerris będzie wspierać Makro Polska w zakresie kompleksowej strategii mediów społecznościowych oraz tworzenia kreatywnych i angażujących treści. Współpraca obejmuje planowanie, tworzenie, publikowanie i moderację treści we wszystkich kanałach social media marki.

– Rozpoczęcie stałej współpracy z Makro Polska w zakresie mediów społecznościowych pozwoli nam wdrożyć nasze najlepsze praktyki i kreatywne pomysły, aby skutecznie wspierać rozwój marki. Wierzymy, że nasze partnerstwo przyniesie wiele innowacyjnych i angażujących treści, które wzmocnią wizerunek marki na polskim rynku – podkreśla Ignacy Bochinski, partner i współwłaściciel agencji Kerris.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Sieć Makro Polska w tym roku świętuje swój jubileusz, o czym informuje w kampanii.

Dołącz do dyskusji: Kerris wygrywa przetarg Makro Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl