SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką

Grupa Eurozet wprowadza nową markę - Audio Broker. W swojej ofercie konsoliduje sprzedaż stacji radiowych FM oraz online z całego portfolio Eurozetu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele Audio Brokera stoi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną.

fot. Eurozet fot. Eurozet

Audio Broker zastępuje marki Tandem Audio Broker oraz Eurozet w kontekście sprzedaży rynku reklam. Oferta reklamowa Audio Brokera zawiera 9 marek obejmujących łącznie 72 stacje, Pakiet Niezależnych (63 stacje) oraz szeroką bibliotekę własnych podcastów i streamów audio.

CZYTAJ TEŻ: Agora kupuje resztę Eurozetu. Podano ostateczną cenę

- Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet. Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów. Teraz jesteśmy gotowi, aby zaprezentować je naszym klientom pod nową marką - powiedział Maciej Strzelecki, prezes zarządu Grupy Eurozet.

- Brand Audio Broker świetnie oddaje zakres naszych kompetencji biznesowych, które obejmują monetyzację powierzchni radiowych, portali należących do stacji radiowych, jak również innych nielinearnych powierzchni digital, w tym właśnie podcastów, streamów, aplikacji mobilnych czy social mediów – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.

- Nasze kompleksowe podejście do reklamy, które prezentujemy w Audio Brokerze, łączy tradycyjne media z nowoczesnymi technologiami, co z kolei zapewnia naszym klientom skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami – dodaje.

Struktura organizacyjna nowej marki w Grupie Eurozet obejmuje cztery kluczowe obszary. Są to: zespół handlowy FM i online pod kierownictwem Agnieszki Handerskiej, zespół planerski i produktowy kierowany przez Michała Miętusiewicza, zespół niestandardów i promocji zarządzany przez Annę Chudzyńską oraz zespół wsparcia analitycznego pod nadzorem Michała Dobrzańskiego. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do Grupy Eurozet należą takie marki radiowe jak m.in. Radio ZET, Meloradio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje czy Chilli ZET. 

Na początku 2019 roku Agora za 130 mln zł przejęła 40 proc. udziałów Eurozetu, a w lutym 2023 r., po prawomocnym uchyleniu przez sąd zakazu wydanego przez prezesa UOKiK, za 9,2 mln euro kupiła dalsze 11 proc. walorów nadawcy od czeskiego funduszu SFS Ventures za uzyskaną od niego pożyczkę. W lipcu ub.r. spłaciła 4 mln euro, a w grudniu - 4,77 mln euro (w obu przypadkach razem z należnymi odsetkami)

W 2022 roku grupa kapitałowa Eurozet zanotowała wzrost przychodów o 11,5 proc. do 217,52 mln zł zysku i niewielki spadek zysku netto, do 35,03 mln zł. Jej udziałowcy zdecydowali, że dostaną 38 mln zł dywidendy.

Dołącz do dyskusji: Eurozet konsoliduje sprzedaż reklam. Audio Broker nową marką

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kris
Extra, powodzenia!
4 1
odpowiedź
User
Katarzyna
Dobra zmiana, wszystko w jednym miejscu. Powodzenia!
4 1
odpowiedź