Monster Munch obsługiwane przez Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz. Jednym z celów marki jest dotarcie do szerszej grupy odbiorców, głównie pokolenia Z.
Agencja podkreśliła w komunikacji brand hero marki - charakterystycznego duszka, który jest zabawnym komentatorem rzeczywistości. Hand Made odpowiada za przygotowanie nowych kreacji, promocję i moderację treści oraz przeprowadzenie aktywacji konsumenckich.
- W komunikacji skupiliśmy się na znalezieniu formatu, który pozwoli przekazać beztroski charakter i “odmłodzi” grupę odbiorców marki. Nasz Duszek (czyli uosobienie Monster Munch) podkreśla relacyjność - tak ważną dla generacji Z - mówi Alicja Kwiatkowska-Kłącz, strategy manager w Hand Made.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Monster Munch to znane i lubiane chrupki firmy Lorenz w kształcie charakterystycznych duszków.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Monster Munch obsługiwane przez Hand Made