SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komfort w gronie klientów Value Media

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.

Wybór Value Media przez Komfort do współpracy to kontynuacja dotychczasowej współpracy. 

- Ostatnie lata współpracy z Value Media, potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu oraz określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest o jasne KPI, dają gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji. Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki Komfort - mówi Konrad Jezierski, członek zarządu Sklepów Komfort.

Startuje kampania Komfort

Właśnie startuje wizerunkowa kampania marki, która obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanię online. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. 

Za kampanię SEM, paid social i programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka Salestube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja relevant stories Labcon, odpowiedzialna również za prowadzenie social mediów Komfort w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy. 

Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Komfort stawia na nowoczesność i chce być postrzegany jako marka pożądana, zwłaszcza przez kobiety, co jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Komfort w gronie klientów Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl