„Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2014”
W piątek 2 stycznia 2015 roku do „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie dołączona płyta CD z programem do rozliczenia deklaracji podatkowej za 2014 rok.
Program zawiera również możliwość wysyłki PIT-u przez system e-deklaracje oraz pełną bazę organizacji pożytku publicznego z serwisu ngo.pl. Na płycie zamieszczony zostanie poradnik PIT z listą najczęściej popełnianych błędów przy wypełnianiu deklaracji.
Cena płyty wraz z wydaniem dziennika wynosi 6,99 zł. Dla użytkowników programu przygotowano kod aktywujący miesięczny dostęp do cyfrowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”.
Sprzedaż wydania z dodatkiem wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media) oraz w prasie („Metro”). Kreację przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w październiku br. wyniosła 168 663 egz. (zobacz dane).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2014”