SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Francja i Niemcy w walce o złoto - Pepsi Gold

Super modelka i gwiazda futbolu grają razem w złotej reklamówce Pepsi. Prezentują limitowaną serię napoju - Pepsi Gold.

Reklamę wyreżyserował Tarsem Singh, a jej akcja rozgrywa się podczas piłkarskiej gali, w której uczestniczą Claudia Schiffer i Thierry Henry.

Oboje rozdają autografy fanom, a następnie sięgają po orzeźwiającą Pepsi Gold. Okazuje się, że została ostatnia butelka. Rozpoczyna się rywalizacjao złoto. Aby odciągnąć Claudię od napoju, piłkarz elegancko się przedstawia. Jednocześnie drugą ręką sięga po Pepsi. Claudia wyczuwa jego intencje i energicznie chwyta go za drugą rękę, a następnie… również się przedstawia. Butelka Pepsi Gold zostaje nietknięta, ale nie na długo, ponieważ na piłkarskiej gali są też inni goście - tak Pepsi opisuje najnowszą kampanię reklamową.

  

Thierry Henry należy do piłkarskiej drużyny Pepsi, z którą uczestniczył już w nagraniu reklamy Pepsi Fest. Jak twierdzi piłkarz: praca na planie z Claudią Schiffer była niezwykła. Ona jest profesjonalistką i z przyjemnością wziąłem udział w tym projekcie.
 
Claudia Schiffer również od dawna współpracuje z Pepsi. Modelka brała udział w nagraniu reklamy Pepsi już w 1995 r. Pracę na planie Pepsi Gold była dla niej nowym doświadczeniem. W pierwszej reklamówce Pepsi występowałam sama. Było fajnie, bo i historia była zabawna. Jednak praca
u boku piłkarza takiego jak, Thierry Henry jest  ciekawsza i wywołuje więcej emocji.

Pepsi Gold to nowy napój gazowany stworzony na bazie Pepsi. Delikatny smak karmelu w złocistej oprawie wyróżnia Pepsi Gold wśród pozostałych produktów. Złota butelka nawiązuje do koloru zwycięstwa. Pepsi w limitowanej serii Gold dostępna jest
w sprzedaży już od maja  2006 r. czytamy w komunikacie.

Agnieszka Łukasińska z Pepsi Cola General Bottlers Poland wyjaśnia: latem 2006 roku będziemy świadkami niesamowitych emocji sportowych. Stworzyliśmy napój, który będzie towarzyszył całym rodzinom i rzeszom fanów kibicujących swoim ulubionym sportowcom. Thierry Henry i Claudia Schiffer symbolizują przyjacielską rywalizację międzynarodową, która w tym roku z pewnością będzie miała miejsce na wielu boiskach.

Pepsi Gold będzie dostępna w butelkach o pojemości 0,5 L. i 2 L. jak również w puszkach o pojemności 0,33 L.

Pepsi Gold to product firmy Pepsi Co., Inc. Pozostałe marki tej firmy to m.in. Pepsi, Pepsi Light i Pepsi Max, a także 7UP, Mirinda i inne.

Kampania reklamowa potrwa do 4 lipca. Obejmie stacje: Polsat, tvn, tvn 7, puls, Tele 5, MTV, VH1

Adaptacją zajęła się Agencja BBDO.

Planowaniem i zakupem mediów zajął Media Direction OMD

Dołącz do dyskusji: Francja i Niemcy w walce o złoto - Pepsi Gold

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl