Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska
Ewa Sadowska zaczęła pracę jako szefowa PR i content marketingu w firmie Douglas Polska zarządzającej siecią sklepów z perfumami i kosmetykami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej była związana m.in. z firmami UPC Polska, L’Oreal Polska, RSCG Sensors i Pandora Jewelry.
Jako szefowa PR i content marketingu Ewa Sadowska odpowiada w Douglas Polska za strategię komunikacji i zarządzanie projektami medialno-konsumenckimi oraz aktywności z zakresu content marketingu, social media i PR.
Poprzednio przez osiem lat Sadowska pracowała w UPC Polska, odpowiadała tam za komunikację PR i social media. Zarządzała projektami wspierającymi pozycjonowanie marki w obszarze innowacji, m.in. programem Think Big adresowanym do przedsiębiorców z regionu Europy Centralnej i Wschodniej, którzy chcą opierać swój rozwój na nowych technologiach.
Wcześniej przez prawie trzy lata była związana z agencją Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR), gdzie zajmowała się PR produktowym, relacjami z mediami i organizacją imprez m.in. dla UPC, Sharp i Reader’s Digest.
Ponadto pracowała w działach public relations firm Pandora Jewelry i L’Oreal Polska.
Dołącz do dyskusji: Ewa Sadowska szefową PR i content marketingu w Douglas Polska