SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CzteryCzwarte stworzyła Ambasadę Brand Communications

Agencja reklamowa CzteryCzwarte wyodrębniła w swojej strukturze Ambasadę Brand Communications. Nowy podmiot zajmuje się komunikacją marek.

Na czele struktury stanął Miro Charkot, który wcześniej pracował w Testardo Red Cell i Just - za strategię odpowiada Wojciech Walczak związany wcześniej z PZL.

Ambasada Brand Communications zajmuje się planowaniem strategii komunikacji i przygotowywaniem kreacji, a jej pierwszym zrealizowanym projektem jest nowa kampania mBanku (więcej).

Natomiast istniejące już od dawna CzteryCzwarte Brand Design będzie dalej działać w dziedzinie projektowania marki. Strukturą kieruje Paweł Rosiński.

Dołącz do dyskusji: CzteryCzwarte stworzyła Ambasadę Brand Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl