"Coraz bliżej Święta" w reklamie Coca-Coli śpiewa w tym roku Katarzyna Nosowska
W kampanii świątecznej Coca-Coli „Podaruj radość #jakMikołaj" hit "Coraz bliżej Święta" wykona w tym roku Katarzyna Nosowska. Marka sponsorować będzie też cykl reportaży o darczyńcach i wolontariuszach Szlachetnej Paczki - „Jak Mikołaj" na antenie TVN.
Utwór „Coraz bliżej Święta” w roli ścieżki dźwiękowej świątecznych reklam Coca-Cola jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream” Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu "The Voice of Poland". Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej, w aranżacji zespołu Oberschlesien, grającego industrial metal. W tym roku Coca-Cola zaprosiła do współpracy Katarzynę Nosowską.
- Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi… Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją… Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów - to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość - komentuje Nosowska.
Utwór promowany będzie głównie w kanałach społecznościowych i digital: YouTube, Spotify, Facebook, Instagram.
Za część produkcyjną odpowiada Propeller Film: Jarek Boliński i Małgorzata Kucharczyk, reżyserem klipu jest Bartek Prokopowicz. Za nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z wytwórnią Kayax odpowiada zespół MBA MediaCom.
"Jak Mikołaj" w TVN
Coca-Cola angażuje się w tym roku również w akcję Szlachetna Paczka. Wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę Woah zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość złotówki i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.
Dodatkową częścią aktywacji jest sponsoring cyklu „Jak Mikołaj" na antenie TVN. Seria 5 reportaży rusza 23 listopada i będzie emitowany w cotygodniowym paśmie weekendowym TVN. W każdym z odcinków poznamy historię darczyńców i wolontariuszy Szlachetnej Paczki.
Producentem 5-odcinkowego cyklu audycji „Jak Mikołaj" jest dom produkcyjny Lulu Production, autorką pomysłu jest Olga Cerkaska (m.in. „Aż chce się żyć”, „SuperPies”, „Słoneczna Stacja”, „ „Zatrzymaj chwilę”, „Kochanie ratujmy nasze dzieci”). Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, reżyser form fabularnych i dokumentalnych, Za koordynację produkcji odpowiadał dom mediowy MediaCom.
W ramach promocji cyklu audycji TVN „Jak Mikołaj" zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy weekendowych emisjach serialu, kampanię na platformie Player, za pośrednictwem adScreen, dodatkową promocję na antenie RMF FM i na Interii oraz wsparcie na kanale Maffashion. Influencerka została bohaterką jednego z odcinków i ponownie zaangażowała się we wsparcie Szlachetnej Paczki.
Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: "Coraz bliżej Święta" w reklamie Coca-Coli śpiewa w tym roku Katarzyna Nosowska