SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola w gronie klientów ASAP&ASAP

Do grona klientów agencji ASAP&ASap dołączył koncern Coca-Cola. Agencja zajmie się obsługą marki piwa Corona. 

- Dzięki partnerstwu dystrybucyjnemu z AB InBev w portfolio Coca-Cola HBC znajdziemy teraz także kultowe marki piwne. Według rankingu Brand Finance, w 2024 roku to właśnie Corona jest najcenniejszą i najsilniejszą marką piwa na świecie, a zgodnie z oceną Kantar BrandZ - także najbardziej wartościową. Mamy więc wspaniały produkt i niezwykle ciekawą opowieść do zaprezentowania. Dlatego szukaliśmy partnera, który wykaże się dobrym zrozumieniem strategii marki i będzie w stanie w odpowiedzialny sposób przekazać jej wartości polskiemu konsumentowi - mówi Izabela Pikus, digital brand communication lead w Coca-Cola HBC Polska.

ASAP&ASAP zajmie się całościową obsługą marki Corona. Zakres prac obejmuje m.in. lokalizację kampanii globalnych oraz tworzenie koncepcji i wdrażanie akcji lokalnych, w tym również planowanie i zakup mediów (ATL i digital). Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć działania ATL, digital oraz BTL.

Działania komunikacyjne kierowane będą do dorosłych konsumentów wybierających piwa z kategorii premium. 
Multikanałowe kampanie prowadzone będą falami do końca 2024 roku. 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w gronie klientów ASAP&ASAP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl