SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola partnerem warszawskiej strefy kibica na Euro 2024

Marka Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica na błoniach PGE Narodowego, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.

W związku ze startującymi dziś mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2024 na błoniach stadionu PGE Narodowego uruchomiono strefę kibica. Jej partnerem jest marka Coca-Cola. Kibice będą mogli obejrzeć tu mecze z Holandią, Austrią i Francją na specjalnie przygotowanym telebimie, zapewniającym najlepszy możliwy odbiór widowiska.

Dodatkowo, w strefie marki będzie można zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca‑Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju – w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań wypuszczanych na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku.

Warszawska Strefa Kibica otwiera się na trzy godziny przed każdym meczem polskiej drużyny, a wstęp jest darmowy i nie wymaga generowania biletu. Jednocześnie na jej terenie będzie mogło przebywać maksymalnie 10 tysięcy kibiców. 

Coca-Cola umożliwi też pojawienie się na interaktywnej UEFA Euro 2024 Believer Wall i wirtualny doping swojej drużyny przed meczem. Wystarczy rozwiązać quiz w aplikacji Coca-Cola, stworzyć kreatywnego mema pokazującego jakim jest się Ritual Beliver. Zaplanowano cztery rundy przez cztery tygodnie. W każdej z nich marka wybierze najbardziej kreatywne memy, które zostaną nagrodzone możliwością „wirtualnego spotkania” – 21 czerwca przed meczem Polski z Austrią, 9 lipca przed pierwszym półfinałem oraz 10 lipca przed drugim półfinałem i 14 lipca przed meczem finałowym. Zwycięzcy będą wyświetlani na specjalnych ekranach w korytarzu stadionu, gdzie drużyny czekają na wejście na mecz. 

Wirtualne wydarzenie będzie prowadzone przez agencję eventową En2End Limited w języku angielskim. Przy realizacji strefy marka współpracuje z agencją eventową GetWoW i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.
Coca-Cola jest sponsorem Euro 2024. 

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola partnerem warszawskiej strefy kibica na Euro 2024

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zima
może będą rozdawać małe colki? :)
odpowiedź