Coca-Cola szykuje się na Euro 2024. Startuje loteria z biletami
W ramach trwającej kampanii „Endless Summer”, Coca-Cola rusza z loterią, w której do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze Euro 2024.
Na uczestników zabawy Coca-Coli czekają bilety na mecze UEFA EURO 2024, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin oraz Untold Romania Festival a nawet możliwość doświadczenia całkowicie wyprzedanego festiwalu Tomorrowland w Belgii i przyszłorocznego festiwalu Coachella. Poza wejściówką na konkretne wydarzenie, organizatorzy zapewniają nocleg oraz kartę przedpłaconą do wykorzystania na transport.
Zobacz: Fani K-Popu mają swoją Coca-Colę
Zasady loterii Coca-Coli
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy wykonać kilka prostych kroków, z których pierwszy to zakup napoju. Promocja obejmuje Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, Coca-Cola Cherry oraz Coca-Cola Zero Cukru Lime. Nastepnie należy zachować paragon, wejść do aplikacji Coca‑Cola i wymienić kody spod nakrętek oraz zawleczek na tokeny. Promocja trwa do 17.05.2024 roku, do godziny 17:00. Zwycięzcami mogą zostać osoby, które ukończyły 21 lat.
Loteria jest częścią wielokanałowej kampanii marketingowej obejmującej działania w social mediach, digitalu oraz out-of-home, w ramach której powstał również spot reklamowy i okazjonalny design opakowań inspirowany evetowymi opaskami.
Przy realizacji marka współpracuje z agencjami EssenceMediacom (planowanie i zakup mediów), Fortis (organizacja loterii) i 24/7 Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola szykuje się na Euro 2024. Startuje loteria z biletami