comScore: Europejczycy oglądają wideo online najczęściej na YouTube
Oglądający klipy wideo online internauci z Francji, Niemiec, Włoch, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii najczęściej robią to na stronach należących do Google - głównie w serwisie YouTube.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w październiku bieżącego roku strony Google odpowiadały za co najmniej 34 proc. obejrzanych klipów wideo w sieci na każdym z wymienionych rynków. Najwyższy udział internetowy gigant odnotował we Włoszech - 55,9 proc.
Strony Google zanotowały także wysokie wskaźniki jeśli chodzi o zaangażowanie odwiedzających je internautów. W każdym z objętych analizą comScore państw Spędzili oni na nich średnio przynajmniej 4 godziny (najwięcej w Niemczech i Wlk. Bryt. - ponad 8 godz.).
>>> comScore: ponad 200 mld klipów wideo online obejrzanych w październiku
Dołącz do dyskusji: comScore: Europejczycy oglądają wideo online najczęściej na YouTube