Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik
Agnieszka Voelkel objęła stanowisko group marketing managera, a Damian Rubik został senior brand managerem w Komputronik. Oboje związani są z firmą od 2017 roku.
Agnieszka Voelkel w ramach obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz zarządzanie zespołem brand managerów. W jej kompetencjach będzie także koordynacja działań marketingowych, w tym planowanie i zarządzanie budżetem, planowanie mediów oraz bieżące monitorowanie realizacji kampanii dla Grupy Komputronik.
Poprzednio w Komputronik odpowiedzialna była za PR i komunikację wewnętrzną oraz komunikację usług finansowych i komplementarnych. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Tequila/TBWA i takich klientów jak Żubr, Lech Pils, Tyskie czy Nivea.
Damian Rubik na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu marketingowego, dedykowanego do szczególnego wsparcia promocji produktów dywizji mobilnej (laptopy i GSM). W ramach obowiązków służbowych będzie także współtworzył strategię marketingową Komputronik oraz zajmował się planowaniem i egzekucją działań w mediach.
Do jego obowiązków należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych i promocji zwiększających efektywność sprzedaży produktów mobilnych i rozpoznawalności marki Komputronik. Wcześniej zajmował stanowisko brand managera, na którym zajmował się planowaniem i realizacją kampanii ATL, BTL, SEM, RTB.
Agnieszka Voelkel i Damian Rubik pracują w Komputroniku od 2017 roku.
Zmiany personalne wynikają ze strategii firmy, która w nowym roku budżetowym będzie kłaść większy nacisk na promocję wybranych kategorii produktowych: laptopów, smarthome i GSM oraz na standaryzację działań marketingowych dla całej Grupy Komputronik.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik