SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

adidas w nowej kampanii zachęca do przyjęcia otwartej postawy (wideo)

Marka adidas Originals na nowo zaprojektował sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka w nowej kampanii zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe. Za działania reklamowe odpowiada agencja VMLY&R.

Firma podkreśla, że w ciągu dziesięcioleci, które upłynęły od debiutu adidas Forum na boisku, ten ponadczasowy model odegrał istotną rolę w kształtowaniu kultury. Jako prawdziwa ikona stylu był nieustannie adaptowany i umieszczany w innym kontekście przez młodych trendsetterów. Model Forum ma swoje korzenie w koszykówce, teraz ma stanowić otwarte zaproszenie do estetycznej autoekspresji.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @youngigiyi


W polskiej odsłonie kampanii adidas Forum wystąpił raper Young Igi, para sneakerheadów – Kamil Tomaszewski (InstaBaks) i Renata Klimczak (Pani Kotta), fotografka – Kasia Mikołowicz (dscll) oraz duet TikTokerów – Sebastian i Hubert Kuca (Twins Style). Na ich kanałach można zobaczyć filmy, które powstały na potrzeby kampanii. Young Igi pojawi się również na muralu w centrum Warszawy.

Kultowy adidas Forum został zaprojektowany na nowo w trzech różnych stylach, z których każdy nawiązuje do kultowej sylwetki tego modelu.

Forum Exhibit Low zawiera wszystkie klasyczne elementy buta o niskim profilu, z odpinanym paskiem, białą skórzaną cholewką z czerwonymi akcentami i granatowymi detalami, a także gumową podeszwą zewnętrzną.

Z kolei, Forum Exhibit Mid jest dostępny w wyrazistym pastelowym niebieskim kolorze.

Kolekcję uzupełnia model Forum Low w inspirowanej koszykówką kolorystyce: białej, granatowej, czerwonej i żółtej.

Dodatkowo, na sezon jesień/zima 2021 adidas Originals wprowadza na nowo zaprojektowane wersje modelu Forum Mid i Forum Low w charakterystycznej dla tego modelu biało-niebieskiej kolorystyce.

Za koncepcję kreatywną, dobór ambasadorów, organizację planu nagraniowego oraz przygotowanie wysyłki kreatywnej odpowiada VMLY&R Poland. Za współpracę z Young Igi odpowiada dom mediowy MediaCom.

adidas Forum są dostępne w sprzedaży od 16 lipca w wybranych sklepach stacjonarnych adidas.