Wzrost wydatków na reklamę wideo online
Wydatki na internetową reklamę wideo w USA mają w bieżącym roku wynieść 505 milionów dolarów i rosnąć przynajmniej do 2013 roku.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza eMarketer, według której w ciągu najbliższych pięciu lat najwyższy wzrost nakładów zostanie uzyskany w 2012 roku, gdy zwiększą się one w porównaniu z rokiem 2011 o 78,9 procenta i wyniosą 3,4 miliarda dolarów.
Tak szybki wzrost oznacza, że reklamodawcy w 2013 roku przeznaczą na reklamę wideo online ponad 10 razy więcej pieniędzy niż w roku bieżącym.
Z danych eMarketera wynika też, że materiały wideo w sieci ogląda obecnie ponad połowa (52,5 procenta) amerykańskiej populacji i 79,5 procenta internautów. Do 2012 roku oba wskaźniki mają zwiększyć się odpowiednio do 62,4 i 87,6 procenta.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę wideo online