Ponad 8 mld wyświetleń reklam wideo online w 2013 r.
W latach 2009-2013 użytkownicy z całego świata 19,04 miliarda razy wyświetlili reklamy wideo opublikowane przez marki w internecie. Blisko 44 proc. z tej liczby, czyli 8,3 miliarda, stanowiły odtworzenia reklam w samym 2013 roku - wynika z danych firmy analitycznej Visible Measures.
6,5 miliarda zeszłorocznych wyświetleń, czyli 78 proc. ogółu, dotyczyło reklam, które pojawiły się w sieci w 2013 roku. Za 22 proc. (3,8 mld) odpowiadały natomiast reklam, które opublikowano online w latach 2009-2012.
Największą liczbę wyświetleń w 2013 roku miały reklamy wideo opublikowane w internecie przez marki z branży pakowanych artykułów konsumpcyjnych (Consumer Packaged Goods - CPG) - 2,22 miliarda. Na drugim miejscu znalazły się reklamy marek z sektora elektroniki użytkowej - 1,86 miliarda wyświetleń. Natomiast najmniej odtworzeń odnotowano w przypadku reklam marek z branży telekomunikacyjnej - 242,6 miliona.
Za to jeśli chodzi o skuteczność, liderem okazał się sektor mediów i rozrywki, który zanotował najwyższą średnią wyświetleń reklam w przeliczeniu na jedną kampanię - 4,7 miliona.
Dołącz do dyskusji: Ponad 8 mld wyświetleń reklam wideo online w 2013 r.