SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Akcję prowadzi agencja S4 i dom mediowy Pro Media House.

Akcja reklamuje linię produktów Selezione, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego (Espresso, Arabica, Crema, Organica).

Jej głównym elementem jest adaptowany, 30-sekundowy spot reklamowy, zwieńczony hasłem „Empower the greatness”. Ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”.

Kampania obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD , potrwa do połowy października tego roku.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4 .

Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti. Działa w 110 krajach.

Dołącz do dyskusji: Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan Adapter
"Jej głównym elementem jest adaptowany, 30-sekundowy spot reklamowy, zwieńczony hasłem „Empower the greatness”... "Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4" --> raczej zaadaptowała, nawet hasła nie było im dane przetłumaczyć. Próżność, jaka często bije z tych notek jest porażająca...

0 0
odpowiedź