McDonald's reklamuje mrożoną kawę
McDonald's wprowadza do oferty mrożoną kawę. W tym roku obok dobrze znanych Iced Latte i Iced Caramel Latte, debiutuje orzeźwiająca Iced Raspberry & White Choco Latte.
Wyprzedzając pogodę za oknem warto wybrać się na ulubioną mrożoną kawę i poczuć prawdziwą wiosnę! W tym roku w ofercie McDonald’s, obok dobrze znanych Iced Latte i Iced Caramel Latte, debiutuje orzeźwiająca Iced Raspberry & White Choco Latte! Spróbuj i nabierz apetytu na więcej przyjemności tego lata.
Iced Latte to esencjonalne espresso z dodatkiem mleka i lodu. Z kolei Iced Caramel Latte jest wzbogacona karmelem i wanilią. Tegoroczną nowością jest nowa kompozycja słodkiej nuty białej czekolady z letnim charakterem maliny w wersji Iced Raspberry & White Choco Latte.
Powrotowi oferty Iced Latte będzie towarzyszyła kampania digitalowa. Za jej strategię oraz realizację odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald's reklamuje mrożoną kawę