SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debiutuje serwis motoryzacyjny wkołoMOTO

Wystartował serwis motoryzacyjny wkołoMOTO (ART&Media). Twórcy podkreślają, że będzie „źródłem informacji o branży motoryzacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem jej aspektów biznesowych”. W serwisie będzie publikowany videopodcast „autoGURU”.

„Naszym celem jest wzbogacanie wiedzy i umożliwienie lepszego zrozumienia świata motoryzacji od strony biznesowej” – mówi cytowany w komunikacie Robert Stankiewicz, główny pomysłodawca serwisu.

Jednym z kluczowych elementów wkołoMOTO będzie ekspercki motoryzacyjny videopodcast „autoGURU”. „W ramach tego programu zapraszamy do udziału w żywych i merytorycznych dyskusjach z ekspertami zarówno na temat polskiej, jak i światowej motoryzacji. W autoGURU gwarantujemy konkretność i profesjonalizm, unikając »lania wody« i tematów tabu” – podkreśla Robert Stankiewicz.

W autoGURU poruszane będą tematy związane z szeroko rozumianą motoryzacją. Pierwsze odcinki podcastu będą dostępne w marcu.

Z pasji do motoryzacji

Wojciech Drzewiecki, prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar, Dariusz Balcerzyk, wieloletni ekspert IBRM SAMAR oraz Robert Stankiewicz, dziennikarz radiowy i telewizyjny – te trzy osoby stoją za inicjatywą stworzenia portalu wkołoMOTO. „Jesteśmy zespołem pasjonatów, którzy łączą w sobie wiedzę, doświadczenie i miłość do motoryzacji. Wierzymy, że wkołoMOTO stanie się nieodłącznym elementem codziennej lektury dla wszystkich entuzjastów motoryzacji oraz profesjonalistów związanych z tą branżą” – mówi Stankiewicz.

Dołącz do dyskusji: Debiutuje serwis motoryzacyjny wkołoMOTO

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ten
Drzewiecki w kolejnej inicjatywie i znowu pewnie będzie flop.
odpowiedź
User
Węgrzyn
Szewc bez butów chodzi. Zobaczcie, jak wygląda portal Samar. Ktoś mu nawija makaron na uszy, że 100k unique to super,a gość nie dostrzega, że ciągle dopłaca do niego biznesu. Tymczasem rośnie mu konkurent w branży analitycznej.
odpowiedź
User
Loko
Widać że strona dotyczy wszystkiego wkoło motoryzacji, bo większość zawartości to elektromobilność czyli zabawki dla zamożnych, a nie samochody dla każdego.
odpowiedź