SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wawel promuje Miniczekolady loterią "Dobrze Nadzianą" i kampanią

Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię  słodyczy - Miniczekolady. Wspiera to kampania reklamowa oraz loteria dla konsumentów. Za działania reklamowe odpowiadają dział digital Wawel, Great Minds, Lemon i Mets.

Miniczekolady Wawel wcześniej były znane jako batony. Teraz sprzedawane są pod nową nazwą i w zmienionych opakowaniach. W ramach nowej kategorii będzie dostępnych siedem rodzajów produktu: Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także nowości smakowe: Big Milk (45 g) i Orzechowa (44 g).

Wawel z kampanią i loterią "Dobrze Nadzianą"

W „Loterii Dobrze Nadzianej” codziennie do wygrania jest 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł. Nagrodą główną w zabawie jest samochód Hyundai i20.

Aby grać o nagrody pieniężne, wystarczy kupić jedną z Miniczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie Miniczekolady Wawel, także te w poprzedniej szacie graficznej.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania reklamowa -  spoty telewizyjne w zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), wsparcie digital, oparte o display, social media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Zaplanowano też kampanię radiową w RMF FM i RMF MAXXX, działania PR i materiały POS. Spoty widoczne będą także w salach kinowych w całej Polsce.

Za produkcję spotu odpowiada studio produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami z influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania digital odpowiada Aleksander Woś - kierownik działu digital marki Wawel. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets. Organizatorem loterii jest Fortuna PS.

Dołącz do dyskusji: Wawel promuje Miniczekolady loterią "Dobrze Nadzianą" i kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl