365 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”. TVP Info liderem
W jesiennej ramówce br. program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 365 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji premierowych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsatem News.
Publicystyczny program „Warto rozmawiać” pokazywany był w poniedziałki około godz. 20.50. W okresie od 2 września 2018 roku do 18 listopada 2019 roku audycję oglądało średnio 365 tys. widzów, co przełożyło się na 2,38 proc. udziału w grupie 4+, 1,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 1,41 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię zgromadził odcinek z 18 listopada br., który śledziło 430 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: Maciej Bodasiński (reżyser, inicjator akcji „Polska pod Krzyżem”), Jerzy Kwaśniewski (prawnik, Instytut Ordo Iuris), Dorota Łosiweicz (Sieci) i Michał Owczarski (Fundacja Życie), a także dr Katarzyną Jachimowicz (polska lekarka z Norwegii, która zwolniona z pracy za odmowę stosowania mechanicznej antykoncepcji wygrała proces o prawo do klauzuli sumienia).
Kanał TVP Info w paśmie nadawania audycji minimalnie wygrywa walkę o widza ze stacją TVN24, której udział wynosi wówczas 2,35 proc. Znacznie gorzej w tym paśmie radzi sobie Polsat News (0,51 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP Info przegrywa z TVN24.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 3,43 proc.
Dołącz do dyskusji: 365 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”. TVP Info liderem