383 tys. widzów „O tym się mówi”. TVP Info przegrywa z TVN24
Nowy magazyn TVP Info „O tym się mówi” śledzi średnio 383 tys. widzów. Audycja w swoim paśmie jest wiceliderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Program TVP Info „O tym się mówi” emitowany jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.35, począwszy od 22 października 2019 roku. Jego średnia oglądalność do 13 listopada br. wyniosła 383 tys. osób, co przełożyło się na 2,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najpopularniejsze wydanie „O tym się mówi” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 12 listopada - obejrzało je 748 tys. widzów.
Kanał TVP Info w czasie nadawania audycji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3,76 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (1,26 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji w grupach 16-49 i 16-59.
„O tym się mówi” to realizowany z udziałem publiczności popołudniowy program o tematyce społecznej i politycznej. Pierwsze odcinki nowej audycji prowadził Adam Giza, następnie do niego dołączyli Karol Gnat i Karolina Kozińska.
Dołącz do dyskusji: 383 tys. widzów „O tym się mówi”. TVP Info przegrywa z TVN24