VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo
Sieci reklamowe VMLY&R i Scholz&Friends Group (obie globalnie należą do WPP) zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Agencja VMLY&R ogłosiła zawarcie partnerstwa z siecią reklamową Scholz & Friends Group.
Scholz & Friends Group należy do WPP
Scholz & Friends Group to należąca do WPP spółka obejmująca niemieckie agencje takie jak Scholz & Friends, deepblue networks, RessourcenReich czy Blumberry.
Poinformowano, że zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu Scholz & Friends Group ma "znacząco zwiększy obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewni sieci bezkonkurencyjną pozycję w Niemczech, będących największym rynkiem w Europie kontynentalnej". Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.
Scholz&Friends Group specjalizuje się w takich usługach, jak brand experience, influencer marketing, public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Teraz te rozwiązania zostaną włączone do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA. - W ostatnim roku mieliśmy możliwość bliskiej współpracy z Scholz & Friends Group i stało się jasne, że dzielimy wspólne wartości i pasję do budowania przyszłości naszej branży. Grupa ma na koncie świetne, innowacyjne projekty o znaczącym wpływie na kulturę. Jesteśmy niezwykle podekscytowani mogąc ogłosić z nią to strategiczne partnerstwo. To ogromna szansa dla naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo szczęśliwy, że będziemy w stanie zaoferować im jeszcze większy zasięg dzięki mocnej ofercie brand i customer experience w Niemczech i Szwajcarii - komentuje Jon Cook, global CEO w VMLY&R.
Frank-Michael Schmidt, CEO Scholz&Friends Group dodaje: - Nasza decyzja o dołączeniu do świata VMLY&R motywowana jest wspólnymi wartościami i komplementarnością biznesową, dzięki której nasi klienci zyskają dodatkową „siłę rażenia” pod względem międzynarodowego zasięgu i rozwiązań technologicznych. Niezwykle cieszymy się z kulturowej zgodności pomiędzy naszymi zespołami i jesteśmy podekscytowani mogąc wspólnie tworzyć nowy rodzaj sieci w regionie państw niemieckojęzycznych. Z radością oczekujemy na nadchodzącą współpracę z naszymi nowymi kolegami w Kansas City i na całym świecie.
Do klientów Scholz & Friends Group należą takie marki, jak Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.
Globalne partnerstwo bez wpływu na polskie oddziały agencji
- To partnerstwo obejmuje sieć VMLY&R i sieć Scholz & Friends Group działającą w Niemczech i Szwajcarii. Nie ma nic wspólnego z agencją Scholz & Friends Warszawa. Dla nas, jako polskiego oddziału, stanowiącego Centrum Kompetencji Technologicznych sieci VMLY&R, oznacza to m.in. możliwość realizacji projektów dla klientów Scholz & Friends Group w Niemczech i Szwajcarii. Dla całej sieci VMLY&R - zwiększenie obecności na rynku niemieckim - wyjaśnił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Łukasz Majewski, PR manager w VMLY&R Polska.
Biuro prasowe Scholz&Friends Warszawa (Grupa S/F poinformowało nas, że alianse i przetasowania w ramach WPP nie mają na tym etapie wpływu na działalność S&F Warszawa.
Dołącz do dyskusji: VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo